Obserwatorzy

niedziela, 19 lutego 2012

Shains ♥

Hej dziewczyny ♥
W tej notce chciałam wam przedstawić mało znane ale piękne bransoletki shains ! ; DDD
Shains to wyjątkowe bransoletki z recyklingu! NAJNOWSZY TREND Z USA !
Shains to bransoletki, na których możesz napisać to co wymyślisz. 
Zestaw charmsów (literek i ikonek) jak w scrabble nieskończone możliwości. Ty decydujesz czy będzie to imię, data urodzin czy motto życiowe. Bez ograniczeń! Wymyślaj, pisz, zmieniaj! ♥ 

Shains można dostać w różnych zestawach. Można również zakupić zestaw metalowy ! 
Duży wybór kolorów, szerokości i zestawu.
Bransoletki również można kupować oddzielnie (osobno bransoletkę i ikony).
Uwaga! Shains to nie tylko bransoletki ! Shains to również breloki ! 
Różny przedział cenowy, w zależności od zestawu.
Mogą nosić je wszyscy! Zarówno dziewczęta jak i chłopcy, duzi czy mali ;>>>







Moja opinia ? One są po prostu BOSKIE
Mam nadzieje że one podbiją serca wszystkich dziewczyn ^.^
Dostaniecie je na stronie : http://shains.pl/

A na koniec 

Miłego oglądanie ! 

Dzięki za czytanie posta! ; D
400 wejść i 13 obserwatorów ! Nieźlee ! xdd

 Paaa ;***
Tenka ♥

7 komentarzy:

  1. Fajny post ^^
    Jakbyś mogła to możesz podać czy są dostępne w Polsce i jeśli tak to za ile mniej więcej?
    Do obserwatorów się dodałam więc jak możesz to dodaj się do mojego:
    ksiazki-patiopei.blogspot.com
    Z góry dzięki ;*


    Pozdrawiam,
    Pati ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej.
      Shains są dostępne na pewno gdzieś w Polsce, moja znajoma kupiła na bazarku w Gdańsku! Ja kupiłam je przez stronę http://shains.pl/, są różne ceny! Ja kupiłam parę tych bransoletek. Wejdź na tą stronę tam sie dowiesz więcej, polecam zakup ! Cena mniej więcej 40 zł :)

      Tenka ♥

      Usuń
  2. też ostatnio oglądałam te bransoletki ; d są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki są suuper ; * Musze sie za nimi rozejrzeć, moze uda się mi zdobyć ; P ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te bransoletki !
    style-beauty.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zajefajne bransoletki też chcę takie .!
    zapraszam na mój blog :D
    Może Cię zainteresuję jeśli tak zachęcam do głosowania w ankiecie ,obserwacji i komentowania będzie mi bardzo miło <33
    http://katiaopowiadaniaxx.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń